03:33 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دونالد ترامپ

ترامپ : صعود ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس رقم مقدس است !
نماد برتر- ترامپ ضمن اعلام هیجان زدگی از تولید واکسن کرونا از رکورد صعود ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس آمریکا خبر داد و گفت: این یک رقم مقدس است.
صعود نفت برنت رکورد زد
نماد برتر- قیمت نفت برنت روز سه شنبه تحت تاثیر خبر نتایج موفق سومین واکسن کووید ۱۹ که امیدها به احیای تقاضا برای نفت را تقویت کرد و موافقت رسمی با آغاز فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا، به بالاترین سطح از مارس صعود کرد.
طلای جهانی ریزش کرد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر چشم انداز ساخت واکسن کووید ۱۹ و موافقت یک آژانس فدرال با فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا کاهش پیدا کرد.
آخرین پرونده شکایات انتخاباتی ترامپ در ایالت آریزونا هم رد شد
نماد برتر- قاضی دیوان عالی ایالت آریزونا ، آخرین پرونده شکایات انتخاباتی ترامپ در این ایالت را نیز رد کرد و گفت: رسیدگی به آن تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نمی‌کرد.
نهایی شدن شمارش آرای الکترال انتخابات آمریکا با پیشتازی بایدن
نماد برتر- با نهایی شدن شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ ۲۳۲ و بایدن ۳۰۶ رای الکترال کسب کردند تا چهل و ششمین رییس جمهور این کشور فعالیت را از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ آغاز کند.
بورس آمریکا ریخت!
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی وال استریت نزولی شد.
نباید در انتخابات آمریکا جوگیر شویم
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی تهران می‌گوید مشکلات اقتصادی ایران با نگاه به واقعیت‌ها برطرف خواهند شد و صرف امید بستن به نتایج انتخابات آمریکا بدون توجه به مشکلات داخلی نوعی جوگیری به حساب می‌آید.
رکوردشکنی وال استریت به امید واکسن کرونا
نماد برتر- انتشار اخبار مثبت از واکسن شرکت مدرنا باعث رکوردشکنی جدید شاخصهای بورسی شد.
اذعان ترامپ به برنده شدن بایدن در انتخابات تقلبی با سرقت آرا
نماد برتر- ترامپ با تکرار ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار از واژه برنده شدن برای رقیب دموکرات استفاده و بطور تلویحی به پیروزی وی اذعان کرد اما دقایقی بعد حرف را پس گرفت.
شکل‌گیری بزرگترین بلوک تجاری جهان بدون آمریکا شکل گرفت
نماد برتر- پانزده اقتصاد آسیا-اقیانوسیه امروز یکشنبه بزرگترین بلوک تجارت آزاد جهان را تشکیل دادند. این توافقی تحت حمایت چین است که شامل آمریکا نمی‌شود.
انتخاب مردان بایدن از میان چهره‌های فناوری
نماد برتر- جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای کمک به انتقال قدرت و رفتن به کاخ سفید به شرکتهای بزرگ فناوری اتکا کرده است.
صعود دلار در بازارهای جهانی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از همتایانش افزایش یافت.
صعود بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر- تمام شاخص های مهم بورسی دو طرف آتلانتیک سبزپوش شدند.
تحلیل بازار جهانی از احتمال بازگشت نفت ایران تا پایان سال ۲۰۲۱
نماد برتر- طبق پیش بینی منابع آگاه در اوپک و برخی مدیران شرکتهای بازرگانی نفت،بازگشت صادرات نفت ایران به بازار جهانی در دوران ریاست جمهوری بایدن تا یکسال آینده مقدور نخواهد بود.
هیچ اثری از تقلب در انتخابات امریکا پیدا نشد
نماد برتر- طبق اخبار رسیده از میان ۱۲ دادخواست بررسی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، ترامپ در هر ۱۲ پرونده شکست خورد.